KOM BIAS TIL LIVS I KOMMUNIKATION OG BRANDING

En lærerig workshop, hvor vi sammen sætter kønsbrillerne på næsten og gennemgår jeres brand og sammen finder en skarpere og mere inkluderende virksomhedsprofil, der styrker jer over for kunder, investorer, medarbejdere, studerende eller andre interessenter.

Kvindelig forfatter

Vi kigger på jeres genderbrand gennem kønsbriller og finder styrker og svagheder i jeres kommunikation. Er I der, hvor I gerne vil være, og hvis ikke – hvordan kommer I derhen?


Med udgangspunkt i vores viden om køn, kommunikation, strategi, branding og organisationsudvikling stiller vi de spørgsmål, som sætter jer på sporet af en ny, skarpere virksomhedsprofil, hvor I appellerer til de alle interessenter, I gerne vil have en stærk og ligeværdig dialog med.


Målgruppen er ledere, HR- og kommunikationsfolk og brand managers – og andre, der arbejder med virksomhedens interne og eksterne udtryk og sammenhængskraft.


Efter workshoppen får I et handlingsanvisende ide- og strategipapir, som sætter jer i stand til at arbejde videre med at styrke jeres brand, identitet og udtryk.

Our differences do not devide us. They are the source of our strength.

Kamala Harris, vicepræsident